Schade melden

Schade! Wat nu?

Een schade krijgen is nooit leuk. Wij informeren u graag over welke stappen u moet nemen op het moment dat u schade heeft. Wij streven ernaar om uw schade snel, correct en probleemloos af te handelen. Om uw schade online te melden volgt u de volgende stappen op onze website:

Inloggen

  • Klik in het hoofdmenu op inloggen en log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Klik op het tabblad "Mijn schades" en vervolgens op "Nieuwe schade".
  • U selecteert de betreffende verzekering en klikt op "Verder".
  • U beantwoordt de gestelde vragen.
  • Klik op "Verzenden".

Alarmnummer 

Heeft u een spoedeisende schademelding? Neem dan contact op met het alarmnummer van Intrasurance. Dit is de organisatie die de schademeldingen en afhandelingen in opdracht van BespaarPremie.nl uitvoert. 

Gebruik het alarmnummer alleen in uiterste nood en als u behoefte heeft aan acute hulpverlening! Bijvoorbeeld bij een grote brand of een ernstig persoonlijk ongeval. Alarmnummer: (+31) (0)20 - 59 29 201.

Ik heb mijn schade al gemeld. Wat is de volgende stap?

Tijdens kantooruren laten wij binnen één werkdag weten welke acties er worden ondernomen. U wordt hierover gebeld of u ontvangt een e-mail met verdere informatie.

U kunt uw schade afhandeling online volgen. Als u inlogt op onze website vindt u in "Mijn dossier" onder "Mijn schades" alle details van uw schademelding. U kunt dan de voortgang van de schade afhandeling volgen.

Contactinformatie

Heeft u vragen over uw schadebehandeling? Dan kunt u contact opnemen via: 

E-mail: info@bespaarpremie.nl