Telefoonnummer van BespaarPremie.nl

Waarom heeft BespaarPremie.nl geen telefoonnummer?

BespaarPremie.nl maakt bewust geen gebruik van een callcenter of telefoonnummer. Dit doen wij om keuzemenu's en lange wachttijden te voorkomen. Het basisidee achter BespaarPremie.nl is dat u zelf de regie voert over uw eigen verzekeringen. Alle communicatie loopt hierbij via e-mail of de site. Dat scheelt flink in de kosten. BespaarPremie.nl  kan daardoor een lagere premie bieden met een betere dekking. 

Hoe krijgt u dan antwoord op uw vraag?

BespaarPremie.nl heeft de meest gestelde vragen onder elkaar gezet. In de praktijk blijkt dat meer dan 75% van de vragen hiermee beantwoord kunnen worden! Grote kans dus dat u hiermee het antwoord op uw vraag zelf kunt vinden. 

Toch contact met BespaarPremie.nl

Het kan natuurlijk voorkomen dat u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden. Geen probleem. U kunt dan altijd nog een mailtje sturen naar info@bespaarpremie.nl. Ons enthousiaste en deskundige team beantwoordt uw vraag binnen 1 werkdag. 

Contact bij schade

Heeft u uw schade gemeld in uw Digitaal Dossier? Dan neemt BespaarPremie.nl uw schademelding direct in behandeling. Na de melding wordt er zo snel mogelijk telefonisch contact met u opgenomen door een schadebehandelaar om een afspraak te maken.